Publicēts www.vid.gov.lv  12.11.2014 

Lai noteiktu Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) klientu apmierinātību ar iestādes sniegtajiem pakalpojumiem, ir pieaicināts pētnieciskais uzņēmums – sabiedriskās domas pētījumu centrs „SKDS”. „SKDS” šī gada novembrī un decembrī aptaujās vismaz 1700 nodokļu maksātājus. Aptauja tiks veikta gan klātienē atsevišķos klientu apkalpošanas centros un personu dzīves vietās visā Latvijā, gan elektroniski.

Tādējādi šī gada novembrī un decembrī nejauši izvēlētas juridiskās personas saņems savā e-pastā pētījumu centra „SKDS” izsūtītu uzaicinājumu piedalīties VID klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumā un saiti uz aptaujas anketu.

Mums ir svarīgs ikviena klienta viedoklis par to, vai un cik lielā mērā esat apmierināts ar VID sniegtajiem pakalpojumiem, informāciju un piedāvātajiem komunikācijas kanāliem, tādēļ būsim pateicīgi, ja Jūs veltīsiet apmēram 20 minūtes un aizpildīsiet aptaujas anketu. 

Vēršam uzmanību, ka visa sniegtā informācija tiks izmantota tikai pētījuma vajadzībām. Pētījumu centrs „SKDS” garantē pilnīgu respondentu anonimitāti un iegūto informāciju analizēs tikai apkopotā veidā.

2014.gada novembrī un decembrī „SKDS” veiks arī VID muitas iestāžu klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumu, aptaujājot klientus atsevišķos muitas kontroles punktos un elektroniski, nosūtot uzaicinājumus piedalīties aptaujā nejauši izvēlētiem juridisko personu pārstāvjiem vai muitošanas speciālistiem.  

Lūdzam uz anketas jautājumiem atbildēt atklāti un godīgi, jo sniegtās atbildes un ierosinājumi ļaus uzlabot mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti! Paldies par atsaucību!